Ratusca de aur
Rățușca de aur ne aduce aminte de povestea găinușei cu ouă de aur.
Rățușca de aur din temnițele castelului ți-a dat o comoară grozavă. Cu toate acestea, vă puteți cheltui obiectele de valoare doar după propriul vostru capriciu. Aveți libertatea să decideți! Știți să o folosiți în folosul vostru?
Un joc pe cât de frumos pe atât de educativ prin problema concretă a folosirii libertății de decizie.
Destinatar :
* Campuri obligatorii
sau Anuleaza
Rățușca de aur ne aduce aminte de povestea găinușei cu ouă de aur.
Rățușca de aur din temnițele castelului ți-a dat o comoară grozavă. Cu toate acestea, vă puteți cheltui obiectele de valoare doar după propriul vostru capriciu. Aveți libertatea să decideți! Știți să o folosiți în folosul vostru?
Un joc pe cât de frumos pe atât de educativ prin problema concretă a folosirii libertății de decizie.
1-2 zile lucratoare din stoc propriu
gra_abk014
Nou
In stoc ( Last items in stock! )
Availability date:
This product is not sold individually. You must select at least 1 quantity for this product.
Cine poate gestiona eficient bogăția urmând câteva reguli stricte? Abilitatea de a lua decizii rapide și o minte deschisă - acestea sunt cele de care veți avea nevoie.
Jocul este inspirat de o veche poveste.
A fost odată ca niciodată o prinţesă vrăjită, transformată într-o răţuşcă de aur, care locuia în temniţele castelului Ostrogski. Se spunea că persoana care o va găsi va deveni un om foarte, foarte bogat. Un cizmar sărman, pe numele său Lutek, a hotărât să îşi încerce norocul. Şi norocul a fost de partea lui. El a găsit răţuşca de aur, care i-a promis o avere. Băiatul a primit o pungă plină cu ducaţi, dar şi o condiţie: trebuia să îi cheltuie pe toţi într-o singură zi în folosul său, fără să îi împartă cu nimeni, fără să facă cadouri.
Jocul contine: 60 cărţi comoară, 16 cărţi de rundă (4 seturi de câte 4 sarcini, o tabelă de scor și 6 pioni.
Pe cărțile comoară veți găsi un singur tip de comoară: o coroană, inel, broșă sau geantă, dar în diferite configurații (4 culori + de la 1 la 4 bucîți pe cate). Cărțile rundă ilustrează sarcina pe care va trebui să o îndepliniți.
În rundele de tip A şi B, fiecare jucător trebuie să încerce să scape cât mai repede de cărţile sale comoară, punându-le la loc în cutie în funcţie de instrucţiunile primite. În rundele de tip C şi D, fiecare jucător încearcă să adune cât mai multe cărţi-comoară posibile din grămada comună din centrul mesei.
Fiecare tip de rundă are 4 feluri de sarcini conform cărora trebuie date sau luate cărți:
- A0/B0/C0/D0 - cărțile nu trebuie să aibă nicio caracteristică comună
- A1+/B1+/C1+/D1+ - cărțile trebuie să aibă cel puţin o caracteristică comună
- A1/B1/C1/D1 - cărțile trebuie să aibă numai o caracteristică comună
- A2/B2C2/D2 - cărțile trebuie să aibă exact două caracteristici comune.
De exemplu dacă pe cartea rundă apare codul A1 jucătorii trebuie să ia fiecare câte 10 cărți comoară de aceeași culoare. Toți jucătorii joacă în același timp. Astfel la semnalul de start ei trebuie să adauge cărți una peste alta, regula fiind ca orice carte adaugată să aibă exact o caracteristică comună cu cea de dinaintea ei.
La începutul jocului amestecați cărțile rundă și le așezați într-un teanc cu fața în jos, apoi trageți prima carte și jucați conform sarcinii de pe carte. Jucați până când unul dintre jucători ajunge pe căsuța finală de pe tabela de scor. După fiecare rundă se numără cărțile adunate sau rămase în mâna jucătorilor. Primul jucător își mută pionul 3 căsuțe, al doilea două, iar al treilea o căsuță. Restul jucătorilor nu își mută pionul.
Câștigă jucătorul care ajunge primul la finalul tabelei de scor.
Nr. de jucatori | 2 - 6 |
Varsta | de la 6 ani |
Timp de joc | 20 min. |
Dimensiuni cutie | 27,3 x 18,9 x 5,3 cm |
159,00 lei
59,00 lei
31,00 lei
145,00 lei
115,00 lei
58,00 lei