Joc Sprint
Sprint este un joc de cooperare sub forma clasicei întreceri dintre iepuraș și broscuța testoasă. Formatul cutiei și al tablei de joc este foarte compact, portabil, așa că îl puteți lua cu voi în drumeții.
Destinatar :
* Campuri obligatorii
sau Anuleaza
Sprint este un joc de cooperare sub forma clasicei întreceri dintre iepuraș și broscuța testoasă. Formatul cutiei și al tablei de joc este foarte compact, portabil, așa că îl puteți lua cu voi în drumeții.
1-2 zile lucratoare din stoc propriu
BOSPR
Nou
Produsul nu este în stoc
Vezi alte produse similare ( Last items in stock! )
Availability date:
This product is not sold individually. You must select at least 1 quantity for this product.
Te întreci cu mine? Așa îl provoacă broscuța țestoasă pe amicul său iepurașul. Întrecerea lor are loc printre răsadurile din grădină. Exact așa arată tabla de joc.
Cei doi prieteni se aliniază la linia de start. Jucătorii își pun eforturile în comun pentru a ajuta țestoasa să întreacă iepurașul, exact ca în poveste.
Regulile jocului încurajează jucătorii să încerce să anticipeze, să facă împreună calcule.
Însă în orice moment trebuie să fie pregătiți să accepte răsturnări de situații, date de noroc sau ghinion.
Este un joc în care ne antrenăm capacitatea de aproximare, percepția vizuală și cunoștințele de matematică, dar și dexteritatea și îndemânarea.
Înainte de a începe jocul asamblăm tabla de joc și formăm două teancuri de cărți: un teanc cu cărți Obiectiv (acestea ne vor ajuta la deplasarea Țestoasei) și un teanc cu cărți de Cursă (pe acestea le vom folosi la deplasarea Iepurașului).
Pentru început primul jucător trage o carte obiectiv. Această carte indică un număr.
Acest număr arată câte cărți trebuie ridicate de unul din jucători din teancul cărților de mișcare (cel de-al doilea teanc de cărți).
Jucătorul va încerca să ia din teanc, cu o singură mână, dintr-o singură mișcare, numărul de cărți indicat pe cartea obiectiv.
Practic trebuie să simți la mână cam câte cărți trebuie să ridici, dintr-o dată din teanc. Acest lucru nu este tocmai ușor, dar este amuzant!
Apoi numărăm cărțile trase.
Dacă ai tras mai multe cărți decât numărul de pe cartea obiectiv, broscuța țestoasă rămâne pe loc.
Dacă ai tras exact câte cărți trebuia, țestoasa va înainta 4 spații.
Dacă ai tras mai puține cărți decât trebuia, țestoasa poate înainta, însă nu 4 spații, ci doar 4 minus numărul de cărți mai puține.
Însă dacă diferența între cărțile trase și cele care trebuiau trase e mai mare de 3, Țestoasa nu se mișcă.
De asemenea, dacă jucătorul trage un număr de cărți care depășește valoarea cardului Obiectiv, Testoasa nu se mișcă.
Apoi, este rândul iepurașului să se deplaseze prin grădina de zarzavat.
Pentru aceasta, jucătorul al cărui rând este, extrage cartea de sus din teancul de cărți de Cursă.
În funcție de cartea trasă, iepurașul avansează între 1 și 4 spații, se odihnește sau se alătură țestoasei.
Jocul ia sfârșit atunci când fie Țestoasa, fie Iepurașul ajung la linia de sosire. Dacă Țestoasa ajunge prima, toți jucătorii câștigă, dacă însă ajunge primul Iepurașul, jucătorii pierd toți.
Nr. de jucatori | 2 - 4 |
Varsta | de la 8 ani |
Timp de joc | 10 min. |
Dimensiuni cutie | 15 x 9 x 5 cm |
55,00 lei
182,00 lei
125,10 lei -10% 139,00 lei
59,00 lei
49,00 lei
109,00 lei