Joc educativ de memorie si atentie Cine este acolo?
Destinatar :
* Campuri obligatorii
sau Anuleaza
1-2 zile lucratoare din stoc propriu
lg_finda
Nou
In stoc ( Last items in stock! )
Availability date:
This product is not sold individually. You must select at least 1 quantity for this product.
In fiecare runda a jocului, jucatorii cauta 3 animale care sunt desenate pe cartea trasa de conducatorul jocului.
Pe rând fiecare jucător imită strigătul unui animal care crede că se află pe cartea respectivă.
Dacă are dreptate, conducatorul jocului îl va imita la rândul său.
Dar dacă greșește, fermierul își scutură capul, iar următorul jucator își va încerca norocul.
Trebuie să fii atent să reții ce animale au fost verificate pentru a nu-ți irosi rândul.
Imediat ce un jucător crede că știe cele 3 animale de pe cartea de joc, el poate propune o combinație.
Daca combinatia propusa de el este cea de pe cartea conducatorului de joc, el castiga cartea pusa in joc.
"Cucurigu, Miau, Muu" incearca unul, "Cucurigu, …, Muu!" raspunde celalalt comunicand astfel ca pisica nu se gaseste printre animalele cautate.
Desfasurarea jocului
Alegeti cărțile mici si asezati-le cu fața în jos in teanc pe masa.
Cartile mari le asezati cu fata in sus în centrul mesei pentru a forma un dreptunghi 4 x 5.
Cel mai mare jucător începe jocul și ia roul fermierului.
El plasează teancul de cărți mici în fața lui, cu fata in jos, și primește prima carte de sus. Se uita la ea fara a o arata celorlati.
Apoi, jucatorul de langa el încearcă să ghicească animalele care se gasesc pe cartea trasa de fermier.
Jucatorii nu au voie sa vorbeasca.
Ei pot comunica doar imitand sunetul animalelor.
Din acest mod de comunicare vine si farmecul jocului. In plus este foarte provocator pentru copiii vorbăreți. Este un exercițiu de stăpânire pentru ei.
Jucatorul ii va spune fermierului ce animal crede ca se afla pe cartea trasa imitand sunetul acestui animal.
Daca animalul imitat nu apare pe carte fermierul isi scutura capul negativ fara sa spuna nimic.
Este apoi rândul următorului jucător în sensul acelor de ceasornic pentru a imita strigătul unui animal în speranța că va ghici.
Daca animalul imitat apare pe carte fermierul răspunde afirmativ prin reluarea sunetului imitat.
Jucătorul care a ghicit corect isi poate încerca din nou norocul cu strigătul unui alt animal.
Daca jucătorul crede că a găsit cele trei animale: el imită strigătul celor trei animale, apoi fermierul îi răspunde în ordine.
Dacă este corect, jucătorul câștigă cartea de pe masa (cea din careul de carti) care indica cele 3 animale, exact in ordinea in care au fost ghicite.
Dacă jucătorul s-a înșelat este apoi rândul următorului jucător.
Nr. de jucatori | 2 - 6 |
Varsta | de la 4 ani |
Timp de joc | 20 min |
Dimensiuni cutie | 20,5 x 16 x 4,5 cm |
72,00 lei
43,00 lei