Follow us on Facebook

Joc Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa View larger

Adauga la lista de dorinte

Joc Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa

Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa - un joc de memorie haios si ingenios pentru copii de peste 4 ani sau 5 ani. 
 
Jocul include regulament ilustrat in limba romana.

1-2 zile lucratoare din stoc propriu

lg_dmih

Nou

In stoc

Pret:
Pana pe 3 iunie jocurile LOGIS beneficiaza de transport gratuit. Adauga in comanda ta un joc LOGIS si ai transport gratuit pentru intreaga comanda.
57,00 lei

  • Transportul este asigurat prin curier rapid.
  • Transport gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 150 lei.
  • Pentru comenzi mai mici de 150 de lei, transportul costa 15 lei.
  • Livrare gratuita in punct de ridicare personala din Bucuresti, Strada Poterasi nr. 10 (zona Tineretului).

Sunteti un motanel care cauta soricei colorati. Acestia se ascund peste tot prin casa: sub masa, dupa masa, dupa cescuta verde, langa paharul de lapte. 

Trebuie sa gasesti cartea reprezentand un anume soricel printre alte 27 de carti. Vei avea anumite indicii care, pentru a le folosi vei avea nevoie sa corelezi logic informatii pe care ti le amintesti din rundele de joc anterioare. 

Cum se joaca ?

Jocul contine doua seturi de carti, fiecare cu cate 27 de carti. Seturile difera doar prin culoarea de fundal a cartilor. Asadar aceeasi imagine o regasim pe doua carti - atat pe una albastra cat si pe una galbena.

Cartonașe galbene sunt sortate în funcție de obiectul care este reprezentat pe ele (cele cu masa, cele cu un pahar si cele cu o ceașcă). Formam astfel 3 teancuri si apoi amestecam cartile din fiecare teanc dupa care le asezam in linie cu fata in jos dupa cum urmeaza:

  • o pe o linie vom pune toate cele 9 carti galbene care au desenate pe ele o ceașcă,
  • o pe o linie vom pune toate cele 9 carti galbene care au desenate pe ele un pahar
  • o pe o linie vom pune toate cele 9 carti galbene care au desenate pe ele o masă

Cartile albastre se amesteca si se aseaza in teanc pe masa cu fata in jos. 

Unul din jucatori va fi primul “conducător de joc”. El ia din teanc o carte albastră, se uită la ea fără ca ceilalţi să o vadă.

Ceilalti jucatori, cu rol de mici detectivi motanei, vor incerca sa gaseasca intre cartile galbene aflate cu fata in jos pe masa pe cea care are aceeasi imagine cu cea pe care a tras-o conducatorul de joc. 

Pentru aceasta ei vor folosi niste indicii pe care le vor primi de la conducatorul de joc. 

Conducatorul de joc spune primul indiciu care se refera la culoarea soricelului.

       De exemplu, “Pe cartea care este la mine este desenat un soricel maro”.

Toti ceilalti jucatori, pe rand, vor intoarce cate o carte din cele galbene de pe masa incercand sa gaseasca cartea cu imaginea identica cu cea pe care o are conducătorul de joc în mână.

Cel care intoarce cartea corecta castiga cartea galbena.

În cazul în care jucătorii nu au găsit cartea pe care o are conducatorul, acesta va spune ai doilea indiciu, care trebuie sa se refere la obiectul desenat pe carte. 

      De exemplu masa - Pe cartea mea este si o masa.

Deja dezvaluit acest indiciu aria cautarilor pentru micii detectivi se restrange (intrucat pe fiecare linie sunt carti doar cu cate un obiect - de exemplu pe cartile cu masa sunt pe linie de sus).

Acum jucatorii trebuie sa caute o carte pe care se gaseste un soricel maro si o masa. Pe rând fiecare jucător întoarce câte o carte din cele galbene de pe masa de joc. 

În cazul în care nicio carte intoarsa nu este buna conducatorul de joc spune si al treilea indiciu care se refera la pozitia soricelului fata de obiect.

      De exemplu - soricelul este in spatele mesei, sau soricelul sta langa masa, etc.

In cazul in care în care cartonașul galben nu a fost descoperit nici după a treilea indiciu, conducatorul de joc castiga cartonasul albastru pe care il are in mana.

Dupa aceea se incepe o noua runda in care toate cartonașe galbene sunt întoarse cu fața în jos si un alt copil devine conducator de joc.

Sfârșitul jocului
Jocul se termină când un jucător reuseste sa castige 5 cărți el fiind castigator.

Un joc de memorie si logica rapid, haios, ingenios si prietenos pentru copii de peste 4-5 ani mai ales daca joaca si parintii.

Scrieti o recenzie

Joc Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa

Joc Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa

Cand pisica nu-i acasa, soarecele joaca pe masa - un joc de memorie haios si ingenios pentru copii de peste 4 ani sau 5 ani. 
 
Jocul include regulament ilustrat in limba romana.

Scrieti o recenzie

Nr. de jucatori2 - 5
Varstade la 4,5 ani
Timp de joc20 min.
Dimensiuni cutie16 x 10 x 4 cm

Alte jocuri recomandate: