ConeZILLA
Joc de memorie delicios cu multa inghetata perfect pentru a te juca in parc sau la iarba verde in zilele toride de vara. Un joc in care sansa si matematica se imbina perfect printre cornete delicioase de inghetata.
Destinatar :
* Campuri obligatorii
sau Anuleaza
Joc de memorie delicios cu multa inghetata perfect pentru a te juca in parc sau la iarba verde in zilele toride de vara. Un joc in care sansa si matematica se imbina perfect printre cornete delicioase de inghetata.
1-2 zile lucratoare din stoc propriu
FOXMIND310871
Nou
Produsul nu este în stoc
Vezi alte produse similare ( Last items in stock! )
Availability date:
This product is not sold individually. You must select at least 1 quantity for this product.
Tuturor ne place inghetata la cornet. Dar de cate cupe aveti nevoie sa va satisfaceti pofta? Credeti ca una sau doua cupe sunt de ajuns? Ce ziceti atunci de 10 cupe?
ConeZILLA este un joc de memorie cu elemente de decizii tactice in care copiii exerseaza totodata notiunile de mai mare, mai mic cu numerele intre 1 si 49.
Cum se joaca?
Fiecare jucator incepe jocul cu un cornet cu o singura cupa de inghetata (numerotata cu 1). Cartile de joc reprezinta cupe de inghetata numerotate de la 2 la 49. Aceste cupe sunt imprastiate pe masa cu fata in jos.
Pe rand, fiecare jucator alege o carte si o intoarce cu fata in sus astfel incat sa fie vazuta de toata lumea.
Jucatorul decide daca adauga cupa respectiva la cornetul sau de inghetata sau nu. Pentru a adauga o cupa pe cornet, numarul inscris pe ea trebuie sa fie mai mare decat numarul ultimei cupe aflate deja pe cornetul sau.
In cazul in care cupa de pe cartea intoarsa nu poate fi adaugata pe cornetul sau jucatorul nu doreste acest lucru, cartea este intoarsa la loc pe masa cu fata in jos.
Primul jucator care ajunge la 10 cupe pe cornetul sau castiga jocul.
Valoarea educativa a jocului pentru copiii prescolari si de clasele primare.
Prin joc copii invata ce inseamna sa iei o decizie. Le puteti explica ca in acest joc decizia pe care o vor lua poate depinde de cateva elemente. Astfel este indicat sa decizi sa adaugi o cupa la cornet daca numarul inscris pe ea este destul de apropiat de numarul cupei deja aflate in varful cornetului tau.
De exemplu, punand o cupa cu numarul 40 peste una cu numarul 2, iti mai raman doar 9 posibilitati (sunt 9 cornete pana la 49) sa castigi jocul ceea ce este foarte putin.
De asemenea, cand decizi daca iei sau nu o cupa, ar trebui sa tii cont si de cupele de inghetata pe care le au alti jucatori. Daca un jucator are nevoie de un anumit numar si tu stii unde se afla acesta, uneori merita sa alegi sa iei acea cupa, chiar daca ar parea poate ca iti limitezi posibilitatile viitoare.
De asemenea cu cat ai memoria mai buna si reusesti sa tii minte ce numere au mai ramas inca in joc la un moment dat, cu atat mai mult acest lucru te va ajuta sa te decizi mai usor daca sa iei sau nu un anumit numar.
Pe masura ce jocul avanseaza si cornetele jucatorilor devin din ce in ce mai inalte, raman din ce in ce mai putine cupe disponibile din care sa alegi. Astfel, poate fi o buna idee sa incerci sa tii minte ce numere au ramas in joc si unde se afla acestea pe masa. Altfel, te lasi doar la mana norocului si ai mai putine sanse de castig.
Jocul ConeZILLA este un joc rapid, nu dureaza mult, asa ca nu exista riscul sa te plictisesti. Tema si designul cartilor de joc sunt atragatoare pentru copii, care se vor distra gandindu-se la diferitele arome de inghetata.
Elementele de tactica si strategie sunt un bun antrenament al logicii copiilor si al capacitatii lor de memorare.
Nr. de jucatori | 2 - 4 |
Varsta | de la 6 ani |
Timp de joc | 10 min. |
78,00 lei
85,00 lei
45,00 lei
80,00 lei
85,00 lei