Follow us on Facebook

Cum alegi un joc Smart Games potrivit? Comparatie intre jocul Go Nuts si Jump In de la Smart Games

Cum alegi un joc Smart Games potrivit? Comparatie intre jocul Go Nuts si Jump In de la Smart Games

Azi vă propunem câteva sfaturi despre cum alegi dintre multele jocuri de la Smart Games. 

O comparatie intre jocul Squirrels Go Nuts si Jump In de la Smart Games.

Aceste două jocuri par foarte asemănătoare. Ne induce această idee coloritul verde al ambelor cutii și tema ambelor jocuri. O tema care ne aduce aminte de natură, de animalele pădurii. Unde mai pui că ambele jocuri au același număr de provocări, respectiv 60. 

În jocul Squirrels Go Nuts ne jucăm cu 4 veverițe care adună 4 ghinde pentru a le pune la păstrare în anumite găuri din tabla de joc.

Squirrels Go Nuts!

Pe de cealaltă parte jocul Jump In ne propune să ne jucăm cu 3i epurași care pentru a se ascunde de 2 vulpițe vor încerca să ajungă în niște găuri de tabla de joc. Îi mai incurcă din când în când 3 ciupercuțe roșii. 

JumpIN'

Un prim indiciu că, dincolo de aspectul similar al temei și al cutiei, ne aflăm totuși în fața unor jocuri cu totul și cu totul diferite vine din faptul că jocul cu veverițe Squirrels Go Nuts poate fi accesibil de la 6 ani iar cel cu iepurași Jump In abia de la 7 ani. 

Dar e mai mult decât atât!

Practic jocul Squirrels Go Nuts cu veverițe este un joc de tip puzzle logic pentru copiii.

Vor fi destui care vor face față primelor provocări chiar înainte de 6 ani.

Deja pe la 8-9 ani probabil Squirrels Go Nuts nu le va mai pune probleme. 

Cam așa arată pasiil de rezolvare al uneia dintre cele mai dificile provocări din Go Nuts

De partea cealaltă, în jocul Jump In, există provocări pentru a căror rezolvare sunt necesare până la 87 de mișcări! 87! 

Așa arată o rezolvare pentru una din provocările dificile, dar pentru a cărei soluționare sunt necesare doar 34 de mișcări! 

exemplu de provocare dificilă și soluție a lui Jump In '

Așadar ne aflăm în fața unor jocuri cu totul și cu totul diferite.

Dacă apreciați jocurile Smart Games, le puteți avea pe amândouă, nu vă veți dubla!

În plus, jocul Jump In poate pune dificultări serioase chiar și adulților. Rețineți, sunt provocări care pot fi rezolvate în 87 de mișcări :)

Însă exercițiul mental pentru programarea secvențialității pașilor este extrem de benefic pentru cine reușește să-l realizeze. 

De multe ori, provocările au soluții multiple. Cea mai scurtă soluție este prezentată în broșură. 

Numărul minim de mișcări necesare pentru a rezolva fiecare provocare este indicat de asemenea în pagina provocării. Iar acest lucru ajută. 

Dacă, de exemplu, ați făcut mai mult de 50 de mișcări și vedeți că provocarea poate fi rezolvată în 10 mișcări, este foarte probabil ca poziția voastră  actuală să fie mai departe de soluție decât poziția de pornire. 

Când îl oferiți copiilor, chiar este recomandat să îi încurajați să parcurgă și provocările de început. Acestea deși sunt cu adevărat ușoare (motiv pentru care de obicei copiii sar peste ele în jocurile Smart Games), sunt necesare pentru a cunoaște mecanica jocului. Dacă săriți nivelurile ușoare și nu ați aflat trucurile de care aveți nevoie, probabil veți crede că singura modalitate de a rezolva acest joc este prin încercare și eroare.

Iar pentru final cel mai sincer sfat. Când aveți un dubiu despre ce joc să alegeți, nu ezitați să ne întrebați. Chiar știm ce vindem și ne face mare plăcere să putem fi de ajutor cu sfat sincer!

Spor la joacă, dragilor!